سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: چادرملو تیم منسجم و قابل احترامی است و بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم.

 چادرملو تیمی منسجم و قابل احترام است

مازیار زارع غروب پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و چادرملو اردکان در بندرانزلی اظهار کرد: به طور حتم سخت ترین بازی ما تاکنون همین دیدار با چادرملو است.

وی ادامه داد: البته این موضوع را به بازیکنان گوشزد کردم و به طور حتم بازیکنان نیز با تلاش بیشتر در این دیدار حضور خواهند یافت تا بتوانیم پیروز این دیدار سخت شویم.

سرمربی ملوان بندر انزلی اضافه کرد: از طرفداران ملوان نیز انتطار دارم که با این تفکر وارد ورزشگاه شوند که بازی خیلی سختی را باید انجام دهیم و به حمایت بیشتر آنان نیازمندیم و همچنین تماشاگران باید صبور باشند.

زارع بیان کرد: با توجه به اینکه در این بازی میزبان هستیم محکوم به پیروزی هستیم و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم این دیدار خانگی را با کسب سه امتیاز به پایان برسانیم.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که خوب تمرین و کار می کنند و تمرکز آنان روی مسایل فنی است و در خصوص مشکلات مال نیز به طور حتم با تلاش همه مجموعه برطرف و اتفاقات خوبی برای ملوان خواهد افتاد.

 تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و چادرملو غروب جمعه نهم شهریورماه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.